Nowa kampania „Hazard. Nie igraj”.
05.10.2012 10:58
Wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania społeczna na rzecz zapobiegania problemowemu graniu w gry hazardowe wśród młodzieży.
Kampania „Hazard. Nie igraj”, ma na celu zwrócenie społecznej uwagi na problem uprawiania hazardu wśród młodzieży oraz uwrażliwienie młodzieży na temat ryzyka, jakie podejmują angażując się w granie na pieniądze. Celem kampanii jest również zwiększenie wiedzy na temat czynników ryzyka i czynników chroniących, a także upowszechnienie informacji na temat miejsc pomocy dla osób grających problemowo i ich bliskich.
Kampania adresowana jest głównie do osób w wieku od 15 do 24 lat, ale także do rodziców, opiekunów i nauczycieli. Głównym kanałem komunikacji kampanii, ze względu na grupę docelową, będzie internet.
Kampania „Hazard. Nie igraj” finansowana jest ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Została zaplanowana na rok - do października 2013 roku. W kolejnych odsłonach kampanii ważnymi elementami strategii będą również działania ambientowe: wykonanie murali w największych miastach Polski z udziałem młodzieży, obecność wlepek, naklejek oraz plakatów w klubach, pubach i centrach rozrywki.
Przygotowaniem strategii oraz zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Value Media, za kreację odpowiedzialna jest Szkoła Mistrzów Reklamy. Działania w mediach społecznościowych prowadzi 8fish, natomiast za działania PR odpowiada agencja Personal PR.
Szczegóły dostępne na stronach internetowych:
www.uzaleznieniabehawioralne.pl