X Karkonosko-Izerski Sejmik Turystyczny za nami
29.05.2017 14:48
Trendy rozwoju turystyki w regionie, promocja Karkonoszy na rynku niemieckim i rozwój regionu karkonosko-izerskiego w następnej dekadzie – to tylko niektóre tematy, które zostały poruszone dziś podczas X Karkonosko-Izerskiego Sejmiku Turystycznym. W konferencji wziął udział marszałek Cezary Przybylski.
Temat przewodni konferencji: „KARKONOSZE jako Marka Parasolowa promocji Gościnnego Regionu Turystycznego” miała na celu wypracowanie rozwiązań pozwalających na skuteczne promowanie walorów i oferty turystycznej regionu pod jedną marką na globalnym rynku turystycznym, w ramach realizowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki Programu Domu Polskich Turystycznych Marek Terytorialnych.
Podczas obrad uczestnicy dyskutowali także nad możliwościami, jakie daje stosowanie gościnności usługowej hotelarzom i innym przedsiębiorcom funkcjonującym na rynku turystycznym, doświadczeniami niemieckiego marketingu terytorialnego, aktualnymi trendami rozwojowymi turystyki europejskiej i światowej.
− Dynamiczny rozwój turystyki sprzyja między innymi powstawaniu nowych miejsc pracy i w konsekwencji podnosi jakość życia lokalnych społeczności oraz korzystnie wpływa na zmiany społeczno-gospodarcze. Skuteczne promowanie oferty turystycznej to ważny aspekt w gospodarce naszego regionu – mówił marszałek Przybylski.
Organizatorem X Karkonosko-Izerskiego Sejmiku Turystycznego, który odbył się w Pałacu Wojanów koło Jeleniej Góry była Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Źródło: KARR S.A.