Międzynarodowe Targi Turystyczne Wrocław 2013
03.04.2013 12:24
Wicemarszałek Radosław Mołoń wziął dziś udział w konferencji poświęconej Międzynarodowym Targom Turystycznym WROCŁAW 2013, które w najbliższy weekend odbędą się we wrocławskiej Hali Stulecia. To wyjątkowe święto dla Dolnego Śląska, który będzie miał okazję zaprezentowania swoich niezwykłych walorów krajobrazowych, kulturowych i estetycznych. MTT Wrocław 2013 to jedyne targi w Polsce, które stawiają na turystyczne show.
W bogatym programie przygotowanym przez organizatorów znajdzie się szereg atrakcji: Festiwal Podróżników, podczas którego znani globtroterzy uraczą odwiedzających opowieściami o odległych krainach. Gościem specjalnym będzie Beata Pawlikowska. Swoją obecnością zaszczycą nas również Adam Chara i Krzysztof Bielatowski - znakomici fotografowie, którzy w ramach warsztatów Akademii Nikona opowiedzą o fotografii w podróży oraz sztuce street foto. Warsztaty survivalowe dla odważnych rządnych przygód, Strefa Małego Podróżnika czy miasteczko Westernowe Jack’s City, które przeniesie najmłodszych w klimat Dzikiego Zachodu i wiele innych.
Blisko siebie – blisko Europy. To główna wizja Strategii Rozwoju Województwa Dolnośląskiego, która w ciągu kilku najbliższych lat widzi nasz region jako konkurencyjny, nastawiony na intensywny rozwój nowoczesnej turystyki opartej na współpracy międzyregionalnej i transgranicznej. Samorząd Województwa zaprosił do udziału w targach regiony partnerskie z Czech, Niemiec, Ukrainy i Francji. Atrakcyjne położenie na styku granic z Niemcami i Czechami, bogactwa naturalne, niezwykłe walory krajobrazowe i kulturowe, wspaniałe zamki i szlaki turystyczne oraz mocny kręgosłup komunikacyjny przyciągają wielu turystów zarówno z kraju, jak i z zagranicy.
Podczas V już edycji Międzynarodowych Targów Turystycznych odwiedzający będą mogli po raz kolejny zapoznać się z pełną ofertą zalet naszego regionu. Promocja ogrywa bardzo ważną rolę, czego dowodem są efekty po emisji spotów promujących Dolny Śląsk: : „Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”. Z informacji uzyskanych od zarządzającymi obiektami i atrakcjami widocznymi na spotach wynika, iż po emisji liczba odwiedzających poszczególne atrakcje znacząco wzrosła.