rozmiar czcionki: A | A | A

Zaproszenie do udziału w szkoleniu dot. rozwiązania problemów związanych z pracą z klientami punktów

05.07.2010 13:30

Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi zaprasza doradców DPK-D do udziału w szkoleniu, które zostało przygotowane specjalnie dla naszej sieci.

Szkolenie odbędzie się dnia 12.07.2010 (poniedziałek); w godzinach 9:00-15:00, w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu,ul. Ostrowskiego 7, (środkowy czerwony budynek), sala nr 400.
Temat szkolenia to: "Skuteczna komunikacja jako podstawa pracy z klientem". Podczas szkolenia porozmawiamy również o tym bieżących kwestiach.
Plan szkolenia:
g. 9.00-9.15   Podsumowanie pracy DPKD w maju i czerwcu
g. 9.15-10.00 Środki finansowe, które można pozyskać z budżetu JST (nowelizacja ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie)
g. 10.00-10.10 Przerwa
g. 10.10-14.00 Szkolenie:
Blok I
Temat: Asertywność.
Przedstawienie czym jest asertywność i jakie niesie korzyści w życiu.
Ćwiczenie zmieniające postawy w komunikacji.
Blok II.
Temat: Obsługa klienta.
Czy jest dla mnie obsługa klienta. Jak powinno wyglądać obsługa osób przychodzących do punktu. W jaki sposób zbadać ich potrzeby.
Blok III.
Temat: Współpraca w zespole.
g.14.00-14.15. Prezentacja działań Teatru "Na Bruku"

Prosimy o przesyłanie potwierdzeń udziału w szkoleniu do dnia 08.07.2010 (czwartek) do godziny 12:00.
Zaprzaszamy!