rozmiar czcionki: A | A | A

POMOC PRAWNA DLA UCZESTNIKÓW III EDYCJI PROJEKTU "GRANT PLUS"

10.02.2015 13:52

Informujemy, że w ramach wsparcia towarzyszącego wszyscy obecni uczestnicy projektu "Grant Plus" mają możliwość skorzystania z darmowych konsultacji prawnych w formie spotkań z prawnikiem, a także z darmowych porad prawnych udzielanych za pośrednictwem poczty e-mail.

Pomoc prawna jest świadczona przez:

Kancelarię Radcy Prawnego r. pr. Magdalena Kubot
oraz
Kancelarię Adwokacką adw. Paweł Dopierała

we Wrocławiu 50-069 przy ul. Ofiar Oświęcimskich 7/13, lok. 204
tel. / fax (+71) 780 60 67
  e-mail:
sekretariat@dopieralakubot.pl
strona internetowa kancelarii: www.dopieralakubot.pl


W ramach podpisanej umowy każdy doktorant może skorzystać z maksymalnie 6 porad w formie on-line i 3 konsultacji w formie stacjonarnej, z zastrzeżeniem że będą one dotyczyć różnych zagadnień. Tematyka zarówno konsultacji, jak i porad nie musi być związana z pracą badawczą.



Konsultacje prawne stacjonarne
można uzyskać w siedzibie kancelarii przy ul. Ofiar Oświęcimskich 7/13, lok. 204.  W celu skorzystania z konsultacji należy telefonicznie umówić się na spotkanie (tel. +71/ 780 60 67) oraz podać informację o uczestnictwie w projekcie "Grant Plus". Czas przeznaczony na pojedynczą konsultację wynosi 1 godzinę zegarową. Można w jednym terminie odbyć kilka konsultacji, jednak każda konsultacja powinna dotyczyć innego zagadnienia. Po odbyciu konsultacji doktorant otrzyma z kancelarii zaświadczenie, którego kopię należy dołączyć do sprawozdania końcowego dot. udziału w projekcie.


Porady prawne w formie on-line
można uzyskać za pośrednictwem poczty e-mail. W celu skorzystania z porady należy wysłać mailowo zapytanie pod adres: sekretariat@dopieralakubot.pl. W zapytaniu należy w miarę możliwości szczegółowo opisać problem (można dołączyć załączniki), podać swoje dane kontaktowe oraz informację o uczestnictwie w projekcie "Grant Plus". Odpowiedzi należy spodziewać się, również w formie mailowej, w terminie 2 dni roboczych od dnia wpłynięcia zapytania (w szczególnie skomplikowanych przypadkach możliwe jest wydłużenie tego terminu do 5 dni roboczych). W ramach jednego maila można przesłać kilka zapytań, ale każde z nich powinno dotyczyć innego zagadnienia (ważne: można zadawać pytania uszczegóławiające dany problem -  kancelaria nie traktuje ich jako osobne zapytanie). Zarówno przesłane zapytania, jak i otrzymane odpowiedzi należy wydrukować oraz dołączyć do sprawozdania końcowego dot. udziału w projekcie (szczegóły zapytania / odpowiedzi mogą zostać niewydrukowane lub zakreślone np. markerem, należy jedynie zadbać o to, aby możliwe było zidentyfikowanie kiedy, od i do kogo zapytanie / odpowiedź zostało wysłane oraz ilu dotyczyło porad).



Porady i konsultacje można uzyskać z zakresu:

- prawa własności intelektualnej,
- prawa własności przemysłowej,
- prawa autorskiego i praw pokrewnych,
- prawa cywilnego,
- prawa administracyjnego,
- prawa pracy,
- prawa gospodarczego,
- innych zagadnień prawnych (np. tworzenie umów) oraz gałęzi prawa, o ile będą one leżeć w kompetencji kancelarii. Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z kancelarią.


Z porad i konsultacji można skorzystać do 30 września 2015 r. Uzyskanie porad w formie on-line nie wyklucza możliwości skorzystania z konsultacji w formie stacjonarnej i na odwrót. Nie trzeba korzystać ze wszystkich przypadających na osobę porad i konsultacji, nie trzeba również korzystać z nich wszystkich za jednym razem.