rozmiar czcionki: A | A | A



Sposób postępowania z ofertami złożonymi w trybie art. 19a

27.10.2021 11:27

25 października 2021 r. Zarząd Województwa Dolnośląskiego określił sposób postępowania z ofertami złożonymi w trybie pozakonkursowym (art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie).

Uchwała porządkuje proces przyznawania dotacji w trybie art. 19a dostosowując do aktualnie obowiązujących przepisów, w tym ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a ponadto wprowadzono możliwość podpisania oferty podpisem elektronicznym – osobistym.


Uchwała nr 4444/VI/21 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 25 października 2021 r. w sprawie określenia sposobu postępowania z ofertami złożonymi w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w tym dokonania oceny formalnej i merytorycznej złożonych ofert oraz oceny celowości realizacji zadań publicznych.