Zasady rekrutacji:
Rekrutacja będzie każdorazowo przebiegała zgodnie z Uchwałą Nr 8505/VI/24 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 9 kwietnia 2024 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu uczestnictwa przedsiębiorców z Dolnego Śląska w działaniach realizowanych w ramach projektu "Going Global – Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw".
Aktualny regulamin rekrutacji
Etap I – obejmujący:
1. Rejestracja elektroniczna, która będzie prowadzona niezależnie i oddzielnie dla każdego działania projektowego przez okres co najmniej 4 dni, podmioty zainteresowane będą poproszone m.in. o podanie:
- - nazwy firmy, adresu, danych do korespondencji;
- - informacji nt. statusu MMŚP;
- - informacji nt. siedziby firmy oraz potwierdzenia prowadzenia działalności gospodarczej w granicach administracyjnych województwa dolnośląskiego (reprezentacja ta musi być utrzymana co najmniej do 31.12.2025 r.;
- - informacji dot. profilu działalności firmy oraz jego zgodności z tematyką danego wydarzenia, a także informacji, czy polityka oraz profil firmy wpisuje się w Regionalne Inteligentne Specjalizacje Dolnego Śląska określone w Dolnośląskiej Strategii Innowacji 2030;
- - potwierdzenia o niezaleganiu z opłatami podatków na rzecz Państwa i JST
2. Dla każdej rejestracji elektronicznej czas rejestracji może zostać wydłużony, w sytuacji gdy nie wpłynie wymagana liczba zgłoszeń, o wydłużeniu decyduje Komisja.
3. Liczba miejsc dla przedstawicieli danego przedsiębiorcy chcącego brać udział w działaniach jest ograniczona i będzie każdorazowo podawana do informacji publicznej wraz z ogłoszeniem danego naboru;
4. Na etapie I (rejestracji elektronicznej) wszystkie oświadczenia składane są wyłącznie w formie elektronicznej.
5. Wszystkie nadesłane zgłoszenia są ujmowane na liście rankingowej wg. terminu zgłoszenia
Etap II – obejmujący:
1. ocenę formalną – polegającą na analizie przesłanych formularzy w oparciu o następujące kryteria:
- - przesłanie formularza we właściwym dla danego naboru terminie;
- - wypełnienie wszystkich wymaganych pól;
- - zaznaczenie wszystkich oświadczeń;
- - spełnienie kryterium dot. rejestracji i siedziby przedsiębiorstwa na Dolnym Śląsku oraz prowadzenia działalności gospodarczej w granicach administracyjnych województwa dolnośląskiego;
- - zgodność profilu działalności przedsiębiorstwa i zakresu prezentacji z RIS.
2. ocenę merytoryczną, która dotyczy formularzy pozytywnie ocenionych w podczas oceny formalnej – w ramach oceny merytorycznej będzie oceniane następujące kryteria:
- - zgodność profilu działalności przedsiębiorstwa i zakresu prezentacji z profilem danej misji gospodarczej;
- - przedmiot prezentacji (na przykład czy firma posiada gotowy produkt);
- - forma prezentacji (na przykład czy firma posiada materiały drukowane, gadżety promocyjne, próbki produktu lub wersje demonstracyjne);
- - analiza rynku docelowego (czy dany przedsiębiorca posiada analizy lub opracowania dotyczące potencjału jego atrakcyjności na rynku danego kraju);
- - wykorzystanie już istniejących, własnych kontaktów (na przykład czy dany przedsiębiorca posiada już jakieś kontakty lub powiązania z kontrahentami na rynku danego kraju, które planuje wykorzystać).
- - deklarowana liczba indywidualnie zorganizowanych spotkań B2B, B2C - podlega sprawdzeniu ilość deklarowanych przez danego przedsiębiorcę spotkań, które planuje zorganizować we własnym zakresie podczas misji gospodarczej.
3. Dodatkowe informacje:
- - każdy z członków Komisji dokonuje oceny niezależnie, zgodnie ze swoim przekonaniem, wiedzą i niniejszym regulaminem;
- - ostatecznie uzyskana liczba punktów dla poszczególnych kryteriów (średnia) będzie ustalona na podstawie sumy punktów przyznanych przez poszczególnych członków komisji podzielonej przez 5;
- - o pozytywnym wyniku etapu II decyduje liczba punktów uzyskanych w ocenie merytorycznej;
- - do etapu III zostaną zaproszeni przedsiębiorcy, który uzyskają największą liczbę punktów, zgodnie z dostępnością miejsc, pozostali przedsiębiorcy utworzą tzw. listę rezerwową;
- - Komisja dokona oceny formularzy w terminie do 14 dni roboczych od dnia zamknięcia elektronicznej rekrutacji, przy czym ocena poszczególnych formularzy może rozpocząć się bezpośrednio po ich wpłynięciu;
- - W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów przez kilku przedsiębiorców, zadecyduje kolejność zgłoszeń
- - Komisja dokonuje oceny i podejmuje decyzję większością głosów.
Etap III – obejmujący:
1. weryfikację dokumentów, tj.:
- zaproszenie do złożenia w formie elektronicznej wniosku o uczestnictwo w wyjeździe wraz z wymaganymi załącznikami przez przedsiębiorców zakwalifikowanych w etapie II;
- weryfikacja będzie podlegała również wysokość dotychczas otrzymanej pomocy de minimis
2. zawarcie umowy (po pozytywnym przejściu rekrutacji):
- umowę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania przedsiębiorcy jak również osoba wskazana przez przedsiębiorcę do udziału w danym wydarzeniu/działaniu;
- wraz z podpisaniem umowy, przedsiębiorca i jego przedstawiciel wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych przez Organizatora wyjazdu;
W przypadku gdy zaproszony do etapu III przedsiębiorca nie złoży stosownych dokumentów, odmówi podpisania umowy lub wystąpi przesłanka do odrzucenia, przedsiębiorca zostanie odrzucony, a w jego miejsce zaproszony zostanie kolejny przedsiębiorca wg. numeru na liście rezerwowej. W przypadku każdych targów lista zakwalifikowanych do wyjazdu przedsiębiorców zostanie umieszczona na stronie www.umwd.dolnyslask.pl.