rozmiar czcionki: A | A | A
Pozarządowy Dolny Śląsk

Praca dla doradcy w regionalnym punkcie doradczym dla organizacji pozarządowych – III postępowanie

17.02.2022 14:02

Wydział Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, Dział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Departament Spraw Społecznych i Rynku Pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (UMWD) zwraca się z prośbą o wycenę zadań doradcy w Regionalnym Punkcie Doradczym dla organizacji pozarządowych.

Do zadań doradcy będzie należało:
1) doradzanie na etapie przygotowania wniosków aplikacyjnych, ofert na realizację zadań publicznych, właściwej konstrukcji budżetu projektu, zarządzania projektem oraz doradzanie w trakcie jego realizacji;
2) doradztwo w sprawie kwalifikowalności wydatków w ramach projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego;
3) doradztwo w zakresie prawidłowości opisywania dokumentów finansowo-księgowych;
4) pomoc w przygotowaniu finansowych dokumentów sprawozdawczych według zasad obowiązujących w UMWD oraz w obowiązującym prawie;
5) doradztwo na etapie przygotowania wniosków o płatność,  sprawozdań z realizacji zadań publicznych, projektów;
6) doradztwo w zakresie zakładania i likwidowania organizacji pozarządowych, prowadzenia bieżącej działalności organizacji oraz wspierania współpracy między organizacjami pozarządowymi a instytucjami publicznymi;
7) informowanie o możliwościach korzystania ze źródeł zewnętrznych, w tym z Unii Europejskiej oraz ze środków publicznych;
8) sporządzanie raz w miesiącu artykułu na temat aktualnych konkursów dla organizacji pozarządowych oraz na temat rozliczania projektów i zasad finansowania;
9) przekazywanie na bieżąco wszystkich maili do Koordynatora Punktu Doradczego, na adres: doradztwo_ngo@dolnyslask.pl;
10) przygotowywanie raz w miesiącu analizy w zakresie udzielanego poradnictwa na potrzeby Regionalnego Punktu Doradczego dla organizacji pozarządowych.

Zadania ww. dotyczą w szczególności projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych m.in.: z Unii Europejskiej, Funduszu Inicjatyw Obywatelskich, Erasmus+, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2021-2027, z budżetu państwa, z budżetów samorządów.


Ponadto doradca będzie zobowiązany do przestrzegania zapisów zawartych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w zakresie gromadzenia i przetwarzania danych osobowych osób, którym doradztwo będzie udzielane.


Usługa będzie realizowana stacjonarnie, mobilnie (wyjazdowo) oraz zdalnie od dnia podpisania umowy do dnia 16 grudnia 2022 roku.


1. Doradztwo stacjonarne odbywać się będzie w siedzibie UMWD przy ul. Walońskiej 3-5 we Wrocławiu, w następujący sposób:
a) dwa razy w tygodniu: w poniedziałki i czwartki,
b) min. 5 godzin każdego z ww. dni, w godzinach od 9.00 do 14.00,
c) min. 35 godzin w miesiącu, przy czym w pierwszym miesiącu kalendarzowym pracy ilość godzin może być odpowiednio mniejsza i liczona będzie od pierwszego dnia po podpisaniu umowy  natomiast w grudniu min. 25 godzin,
d) ilość doradztwa stacjonarnego w trakcie trwania umowy – maks. 475 godzin,
e) godziny doradztwa stacjonarnego mogą zostać wykorzystane na doradztwo zdalne, o którym mowa w pkt. 3).



2. Doradztwo mobilne (wyjazdowe) odbywać się  będzie w następujący sposób:
a) doradztwo mobilne (wyjazdowe) będzie się odbywało w promieniu do 170 km od Wrocławia,
b) każde doradztwo mobilne (wyjazdowe) będzie trwało min. 3 godziny maks. 5 godzin w miejscu jego świadczenia,
c) ilość godziny doradztwa mobilnego (wyjazdowego) w trakcie trwania umowy – maks. 25.
d) doradztwo mobilne (wyjazdowe) będzie odbywało się poza godzinami doradztwa stacjonarnego,
e) koszty dojazdu na miejsce doradztwa mobilnego (wyjazdowego) oraz powrotu nie będą zwracane,
f) godziny doradztwa mobilnego (wyjazdowego) będą mogły zostać wykorzystane na doradztwo stacjonarne lub na doradztwo zdalne. W takiej sytuacji koszt godziny doradztwa równy jest kosztowi godziny doradztwa stacjonarnego, a doradztwo będzie mogło być prowadzone w dowolnym dniu tygodnia poza dniami wolnymi i świętami.


3. Doradztwo zdalne odbywać się będzie w następujący sposób:
a) doradztwo zdalne będzie mogło być realizowane tylko w zamian za doradztwo stacjonarne lub mobilne w ramach przysługujących odpowiednim doradztwom limitom godzin po wcześniejszych uzgodnieniach z koordynatorem Regionalnego Punktu Doradczego  wskazanego przez UMWD,
b) doradztwo zdalne realizowane będzie przy wykorzystaniu elektronicznych środków komunikacji na odległość opierających się o sieci Internet, w tym oprogramowania komputerowego takiego jak Skype, Zoom i inne, oraz telefonu i poczty elektronicznej e-maila,
c) doradztwo zdalne będzie mogło być realizowane w siedzibie UMWD przy ul. Walońskiej 3-5 we Wrocławiu lub w innym dogodnym dla Zleceniobiorcy miejscu umożliwiającym tę formę doradztwa,
d) Zleceniodawca nie będzie miał obowiązku zapewnienia Zleceniobiorcy sprzętu umożliwiającego wykonywanie doradztwa zdalnego,
e) koszt godziny doradztwa zdalnego jest równy kosztowi godziny doradztwa stacjonarnego,
f) doradztwo zdalne przez telefon i e-maila będzie mogło odbywać się w dowolnym dniu roboczym tygodnia, przy czym doradztwo przez telefon może być realizowane w godzinach od 9.00 do 14.00,
g) doradztwo zdalne udzielane poprzez platformę wideo będzie mogło odbywać się w dowolnym dniu roboczym tygodnia - po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym ustaleniu terminu.

Wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie w formie osobistej, telefonicznej, e-mailowej oraz za pomocą internetowych komunikatorów audio i wideo. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania kart ewidencji porad i konsultacji z każdego udzielonego doradztwa/konsultacji. Forma zatrudnienia: umowa-zlecenia.


Osoby zainteresowane proszę o przesłanie:
1) CV, które powinno zawierać następujące oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Województwo Dolnośląskie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” poświadczone podpisem. W przypadku podmiotów gospodarczych proszę przysłać dotychczasowe doświadczenie.
2) informacji czy zostanie złożony wniosek o ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (nie dotyczy osób, które chcą realizować zlecenie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej),
3) wypełnionej tabeli oferty znajdującej się w załączonym pliku.
 

Oferty można składać za pomocą Platformy Przetargowej UMWD pod adresem https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/zapytania_email,75580,2796be7d39a2d257f1a39e043bbf23af.html do dnia 6 marca 2022 r.

Odpowiedź na zapytanie nie oznacza obowiązku zawarcia umowy.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję że:
1)    Administratorem Pani/ Pana danych jest Marszałek Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław;
2)    Inspektorem Ochrony Danych jest Agnieszka Sokołowska. Można się z nim skontaktować poprzez adres e-mail:  inspektor@umwd.pl ;
3)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są/będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Doradcy w Regionalnym Punkcie Doradczym na podstawie art. 6 ust 1 lit. e  RODO oraz w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (np. w celu archiwizacji);
4)    Dane osobowe będą ujawniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa,  podmiotom realizującym czynności kontrolne, podmiotom realizującym archiwizację. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane mogą być ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją.
5)    Pani/ Pana dane nie będą przekazane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6)    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane stale bez ograniczeń czasowych zgodnie z kategorią archiwalną A jednolitego rzeczowego wykazu akt;
7)    Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu;
8)    Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9)    Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne oraz jest warunkiem niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji, tym samym jest Pani/Pan zobowiązana/ny do podania danych osobowych, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości przeprowadzenia rekrutacji z Pani/Pana udziałem.
10)    Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji w tym  profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.